dag 18

jag saknar

min pappa så klart. jag saknar hans humor och fina blick. jag saknar hans aptit på livet och kärlek till allt levande. tex stephanie och alla djur....
jag saknar en högskoleutbildning och en studietid med den...

...men jag är ju ganska ytlig av mig rent allmänt. så jag kan verkligen sakna en jäkla massa pengar. jag vill ha så pass mycket pengar så jag kan göra dom resor som jag vill. jag vill kunna köpa alla dom fina kläder, skor och väskor som jag vill ha. jag vill kunna göra alla mysiga behandlingar och åka på SPA flera gånger om året. jag vill kunna ge mina barn märkeskläder och överösa dom med saker som är flashiga att ha. jag vill kunna casha en iphone 4 bara för att. jag vill kunna boka en resa till london eller paris, för där vet jag att just dom skorna eller den väska finns inne just nu.
köpa hus i thailand eller miami, dit jag åker varje år för att "vila up mig".

nu låter det som att jag vill bli typ en "hollywood fru" men så är det inte. jag vill verkligen ha en karriär som ger mig både friheten och alla dom pengarna som krävs. alltså, jag vill verkligen jobba mig till förmögenheten.

jag är inte klimatsmart och ja, jag gillar att konsumera. sån är jag.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0