dag 19

mina ambitioner.

jösses vad ambitiöst :D

ja, jag har många ambitioner och jag ska inte tråka ut varken mig själv eller någon anna med att rapa upp alla här.
men nu siktar jag på att läsa in en kurs i taget på komvux. jag har haft ett uppehåll ett tag nu och inte haft någon lust att läsa, men nu har jag amnält mig till "företagsekonomi a" som jag inte gjorde klart förra gången. hade egetnligen bara tentan kvar men jag antar att jag måste göra om hela kursen då det var ett tag sen. lite slöseri kan man kanske tycka. men men. det ska bli roligt att få börja plugga igen. kommer att starta efter jul, närmare bestämt den tionde januari. efter den vet jag inte riktigt vad jag ska läsa. får fundera på det. skulle vilja ta matten men jag är sämst på matematik och det är en ganska stor kurs, kommer att ta otroligt mycket energi. men det kanske är det jag ska utmana ;) usch, jag får utslag när jag tänker på´t men vi får se. finns en som jag funderar klämma in innan sommaruppehållet som heter "organisation och ledarskap" den kan jag nog hinna med om jag sätter lite fart. efter sommaren så vet jag inte. antingen matematik som jag nämnt eller så drar jag igång den ännu större kursen "företagsekonomi b"...

kortsiktiga men ack så viktiga ambitioner och mål...


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0