dag 22

planer.

ja, vad har jag för planer. vi kan ta resorna vi har framför oss.

nu snart blir det den årliga sälenresan. vi åker upp till stugan och åker skidor en vecka. detta år åker vi över jul och det ska bli så skönt.

i mars drar vi (jag och johan) och typ hundra till till prag. vi åker med johans företag och kommer att vara borta i fyra dagar. dom ska ha lite konferens på förmiddagen två av dagarna men det är nog allt tror jag. sen ska vi åka till två städer och titta på fångläger osv. det är perfekt. jag älskar kultur! det blir ju självklart en massa kvällsaktiviteter och shopping också, men det går väl under kultur det med vá?

sommarsemestern kommer vi satsa på västkusten iår (eller nästa år blir det ju). johans företag har ett par stugor där med. fina stora och lyxiga hus på bästa stället. det blir så himla bra!

hösten tror jag att vi kommer iväg till new york som jag velat så länge. vi har pratat om det länge men det är ju så dyrt. men jag tror att vi tar oss råd till det i höst. isf blir vi borta en klassisk weekend tors-sönd. johan tycker vi ska satsa på en vecka, men jag vet inte om man orkar det. sen är det ju inte gratis att leva där. så det blir nog en weekend. hoppas på den här resan mycket!

det finns en till resa som jag vill göra detta år. jag kommer att göra mycket för denna resa. jag kan inte skriva så mycket om den. det är en helg vi pratar om och det är i europa någonstans och i slutet på året. mer än så kan jag inte säga i nuläget.

ja. resplaner för 2011.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0