dag 14

något som irriterar mig.

jag försöker att inte irritera mig på så mycket, det till trots så går jag runt och är irriterad ganska många gånger om dagen.

främst irriterar jag mig på:

1) en kombo av nyinsmorda ben och jeans
2) slut på kaffet när man vill ha
3) strulande elektronik
4) täppt näsa
5) hår som fastnar i läppglanset
6) när man står vid bensinpumpen och inser att man glömt kortet hemma (då är det bra med bra vänner ;)
7) folk som tränger sig i köer
8) folk som vill hävda sig och kan gå över lik för att göra så
9) bilköer
10) telefonköer
11) otrevliga människor i allmänhet
12) att vara hungrig
13) is på bilrutorna när man har bråttom
14) skräp på golven
15) vissa människors personlighet
16) pipande näsljud från personer
17) minusgrader och inga vantar
18) lågskor och högsnö
19) självömkande människor
20) bad hairday

sen kan man ta detta i en evighet, för det finns massor med småsaker som gör en irri. men detta skulle kunna vara en lista på sånt som i allafall jag kommer i kontakt med ett par gånger i veckan, om inte varje dag.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0