Blääää (i dubbel mening)

God kväll kära vänner!

Jag är nedstämd idag men jag vet varför. Och varje gång tänker jag hur jäkla meningslöst det är att må så här en gång i månaden. Utan anledning. Det kostar en massa energi som är helt bortkastad.

Ja ja. Dagen idag gick bra. Det kommer nog att gå vägen allt hoppas jag *håller tummarna hårt*.
Jag var också hemma hos vännen och åt sushi och tittade på bilder från deras resa till grönland. Romantiskt landskap måste jag säga. Jag satt och förundrades över vyerna och naturen. Han berättade att dom satt och tittade ut över en glaciär, en örn kom flygande. Dom bröt is direkt från ett isberg till Baileysen. Dom vandrade och paddlade kanot i detta oförstörda karga landskap, stillheten och tystnaden... Jättevackert så man nästan fick ont i magen, tillsammans med hans berättelse. Då slog det mig. "Hur gör man när man måste gå på toaletten" sa jag till honom. "Ja, då använder man naturen". Och där .........................................................................! Försvann all romantik.
Allstå, jag tittar på bilderna igen och säger "men det finns ju ingenstans att typ "gömma" sig! Han bara skrattar och sa att det fanns väl någon sten eller något man fick sätta sig bakom...
Nä, tyvärr. Jag skulle inte göra en sån resa. Poo poo och wii wii rakt ut i naturen i tio dagar men en grupp människor som man inte känner. Nej tack säger jag. Men sån är jag. 

Kom hem lite sent idag och hade egentligen inte någon lust att äta eller något. Så jag tog lite av risgrynsgröten som var kvar och en äggknäckemacka.
Har sen plockat en del i tvättstugan men orkade inte stryka det som ska strykas.

Jag vill bara gå och lägga mig.

Om ni ska lyssna på en låt idag så ska ni lyssna på denna.

See ya tomorrow!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0