Brutal start på veckan

Hej på er!
Hoppas att ni har det bra. Jag har börjat jobba igen och det kommer att vara en stressig vecka minst sagt. Jag kommer att åka fram och tillbaka till Årsta hela veckan. Känner mig lite nervös att jag inte ska ro iland mitt projekt men jag kan inte påverka det hela mer än vad jag försöker.
Det är ju semesterveckor nu och det är inte meningen att det ska hända så mycket men här är det akutjobb och bränder mest hela tiden. Jag fasade för denna vecka och jag känner att jag kommer att pusta ut på fredag eftermiddag (lär bli sent).

Jag var nere i gymmet igår. Sköööönt! Började lite lätt. Vill liksom inte köra så hårt att jag blir sjuk och samtidigt vill jag ta igen för all tid jag missat. Men jag gick ner och körde lite biceps och axlar. Bara känslan av att komma ner igen var obeskrivbar och jag hoppas verkligen att det håller i sig nu. Jag ska ta tag i mina matvanor nu också (som inte på långa vägar är så dåliga över lag som jag får det att låta), börja tänka på vad och när jag stoppar nåt i truten.
Men det var i allafall en liten seger och ett delmål som jag klarade av.

Phew, jag har lite att göra som sagt och snart är det Årsta för andra gången idag, håll i hatten!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0