Det där om att bo kollektivt...

Hej sötisar!

Ja, då är man här då. Sen 11 i morse. Vi har haft en underbar dag vädermässigt och badat en del. Campingen i sig är ju 5 stjärnig så man kan ju förvänta sig att det är lite klass på toaletter och andra anläggningar. Och det är det, inget snack om det. Det är trådlöst internet på hela campingen och kabeltv osv. Bekvämt. Men det här med campinglivet hörrni. Det är inte så charmigt egentligen. Folk låter och beter sig. Precis intill en och man kan inte annat än att bara le och nicka lite diskret. Och allt människorna släpar med sig. Herregud! Halva bohaget i en husvagn. Jag fattart inte. Men det är jag.
Inte min kopp te. Men ändå är det de. Konstigt men det är en mobil känsla att kunna semestra var man vill. Men ändå inte... Ja ja. Det ger sig. Barnen har roligt och det var väl det primära med det hela i slutänden.

Jag ska inte ens försöka lägga upp bilder, uppkopplingen är usel.

Nu ska jag sitta och titta på förbipasserande människor och ta ett glas vin...

Ha det nu så bra alla.

Stor kram!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0