Det får gärna komma lite regn nu, trots att jag har semester!

Godmorgon på er!

Idag hade jag sovmorgon. Sov till kl 10. Det var skönt men jag har ont i huvudet idag. Kanske är det åska på g som alla pratar om?
Svalorna har roligt som sig blr och flyger på ganska låg höjd. Det kanske kommer ändå.

Idag ska vi ut till Ogan. Lottas familj bor precis vid Ogansjön. Vi ska paddla och fiska (för dom som vill så klart, jag fiskar inte), men framförallt ska vi umgås och ha trevligt. Då gör det inget om det skulle regna. Och en annan sak. Så länge värmen håller i sig så tycker jag att det är skönt om det kan regna ibland.

Nu ska jag äta frulle för att sen börja åka ditåt. Johan har fått sina stötdämpare till sin kära Golf och han ska nu dra till far och vattna blommorna och klappa katterna.

Vi hörs lite senare!!!

Puss och kram!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0