Det finns att göra minst sagt

Hej trogna medborgare. Vilken fylld till bredden dag.
Började i morse kl 8 redan, möte. Vidare till Sviken, möte. Lunch på kolgrillen och svisch tillbaka till Gtuna, möte och semesterhejdå smörgåstårta.
Tidigare hem, fortsätta jobba, prata med Stephanie och Ellen. Lotta kom och hämtade Ellen och vi åt mat. Efter maten drog jag på Spotify i köket och städade lite, medan Stephanie klippte gräset. Sen var jag tvungen att gå och vattna blommorna till grannen. Nu sitter jag och surfar och tittar på mysErnst :)

Sista dagen i morgon på jobbet på två veckor. Nästan. Ska bli skönt.
Stephanie och Ellen ska spela volleyboll på lördag kväll. Det är säkert en del som tycker att det är lite obehagligt att behöva prata engelska men jag hoppas inte att det stoppar dom från att ha roligt. Ellen är väldigt okomplicerad. Hon blir nog kvar här till söndag, då blir det sthlm för tjejerna. Jag tror att det blir grillkväll hos Lotta med hela hennes och vår familj på måndagen. Det skulle vara roligt och Ellen verkar vilja att vi umgås så mycket vi kan. Den familjen åker sen ner till Halmstad, så då kan vi inte träffa dom mer den veckan.

Annars är jag väldigt glad att jag och Lotta har träffats så mycket de sista dagarna. Hon är en stor del av en viktig tid i min uppväxt, och sånt ska man ta till vara på. Ska försöka komma iväg till Norrbylund också och hälsa på.

Nu ska jag sätta på mig mjuka byxor och njuta av sista stunden av torsdagkvällen.

Ha re gott alla fina!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0