Fail

Som jag har flängt runt idag. Herregud! Och i vilket väder sen? Fan, det var riktigt otäckt sista resan från Årsta. Det kräkregnade och så vägbyggen på det.
Och så in och ut ur bilen, blöt och kall, sen varm och torr. Får man inte lunginflammation nu så vet jag inte.

På eftermiddagen så åkte jag hem till våran ekonomitjej som fått barn för en månad sen ungefär. Jag hade köpt lite kläder från oss på jobbet till lilla Mel. Så söt och fin liten pojke. Men oj vad jag inte längtar tillbaka till småbarnslivet.
Men det är bra gott att "låna" en stund :)
Vad jag ville komma med så failade jag idag. När jag var hemma hos henne så åt jag en liten bit kaka och en godisbit. På en torsdag. Betyder det nu att jag har förbrukat min dag?
Nä, det kan det inte göra. Jag vill ju ha den blå Fazern som jag tycker så mycket om på lördag. Jag är en stor flicka så jag väljer nog själv ;)

Så här såg det ut på motorvägen efter Läggesta idag när jag skulle hem, det tog tvärstopp kan man säga.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0