Här saftas det!

Hej söta prinsar och prinsessor!
Jag känner mig som en ny människa. Sov nästan 11 timmar inatt. Var sååå himla trött igår när jag kom hem vid halv sju tiden att jag kände mig ledsen fast jag inte var det :). Gick och la mig ganska tidigt iaf och vaknade bara en gång, när Emma kom in klivandes och la sig på sin madrass. Som en klubbad tittade jag på Johan när han gick upp vid åtta. Jag låg kvar och snarkade till halv tio, när jag gick upp låg Emma fortfarande och sov.

Jag har städat lite och plockat av vinbären, de smultron som var kvar och rabarbern. Kokar nu saft på det och har lagt i lite jordgubbar som jag hade kvar i frysen. Det ska bli min finflaska. Alltså inte den saft som barnen går och häller av bara för att. Jag saknar verkligen mitt fläderträd som vi tog ner förra året. Jag gjorde så god saft av fläderblommorna i flera år och jag gillar verkligen fläder. Vet att en vän har men jag hann aldrig plocka där. Eller ärligt talat så tänkte jag inte på det när det begav sig.

Nu ska jag koka klart här. Hoppas ni har en bra dag alla ni!

Stor puss och kram på er!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0