"Jag har ont i pannan"

God kväll på er!

Hoppas att ni mår bra, det gör inte jag. Jag har ont i skallen som attan. Vet inte varför egentligen. Jag drack vatten idag och så men vet inte om det är lågtryck som gört...

Annars har dagen varit bra. Jag åkte i en snorvarm bil hem, jag fick ta Jettan som har 0 AC. Så jag åkte och hämtade Emma, Johan skulle hämta sin bror på Arlanda, han kom från en långresa i Kina. Väl hemma så var det en del fixande och trixande innan Stephanie och den amerikanska tjejen Ellen stämde träff i Södertälje i morgon. Så jag åker och hämtar dom efter jobbet och ser till att hon kommer på tåget ordentligt. Hon är så faschinerad av tåg och vill åka så fort hon har möjlighet :) Hon ska även få låna en mobiltelefon av mig under tiden hon är i Sverige.

Har precis druckit en ice coffee och ska lägga mig och vila tills jag somnar. Har ont i skallen.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0