Känns så där idag faktiskt.

Känns så där idag när jag känner efter lite. Jag märker att jag distansierar mig lite med hjälp av boken eller något annat som kan få mig att se upptagen ut.
Familjemedlemmarna sköter sig runt omkring mig och jag sluter in mig i min lilla bubbla. Johan frågade just "är det ok?"
Vad ska jag svara på det? Det har ju inte hänt någe. Så jag sa ja.
Men det känns inte ok på någe vis. Jag känner mig nedstämd, uttråkad, missförstådd och deppig. Jag tänker att om jag inte låtsas om att det är great just nu så kanske det vänder...

För vad gör man när man känner så här? Egentligen? Kan man säga till sin omgivning att det känns inge bra idag. Bara så där rakt upp och ner. Jag vill ju liksom inte att dom ska känna skuld. Så, då gör jag som jag alltid gör. Sluter det inom mig och låtsas om som att det är bra. 

Det brukar gå över. Det gör ju det. 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0