Lite jobb bara, sen semester igen.

Godmorgon söta!

Hoppas ni har det bra. Jag mår så himla bra av denna värme så det känns som att inget kan stoppa mig nu. Däremot har jag inte tränat på ett tag, energin till det är bortblåst. Vet inte var den är. Brukar inte ta så här lång tid att få tillbaka den. Börjar dock få lite aningar till lust att springa. Det kommer, det är jag säker på.

Igår då. Jo, vi var ju i Ogan hos Lotta med familj. Riktigt mysigt hade vi. Dom bor så bra till med en egen äng som leder ner till deras strand. Den där ängen, jättehögt gräs och en klippt stig mitt i ner dit man ska. Jag skulle kunna gå den där stigen bara, fram och tillbaka. Det var så fridfullt liksom. Syrsorna som lät, flugorna surrade och svalorna tjöt. Jag vet inte riktigt var det var men jag kände totalt lugn just där. Gick en liten promenad med Emma och deras lilla hund, och när vi kom ner till sjön så var vattnet spegelblankt och solen stod precis rakt mot klippan, det var lite senare på kvällen så det var inte så varmt. Satte mig där medan Emma gick nerför klippan ett par meter och hunden gick i vattnet med benen. Allt var perfekt.

Och Lotta och jag fick lite tid att prata på också. Hon är min egna "storasyster". Vi har ett behov av att få ses och prata. Vi har känt varann så länge och det är inte många som liksom levt med oss så nära, utom våra syskon så klart. Men det är värt ganska mycket i hur man pratar med varann. Man behöver inte förklara eller gå tillbaka i tiden utan man vet...

Idag har jag inga planer. Funderar på att åka in till Etuna kanske. Vi får se när dagen börjar ta form. Jag har jobbat lite på morgonen och det är ett mail jag väntar på så jag kan fortsätta en stund. Men sen blir det inget mer idag iaf, har lite svårt att släppa känner jag :)

Nu ska jag iaf gå ut och sätta mig och äta frukost och läsa lite, tills mailet kommer. Sen börjar jag göra dagen.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0