Lite sommar här och lite sommar där...

Det är det här sommaren handlar om. När man kliver upp på morgonen och öppnar dörren i köket och man nästan inte ens känner det. 24,5 grader ute och nästan samma inne. Nu är det 30, 6 ute såg jag.
Jag har varit i Stälje och lämnat av tjejerna vid tåget. Dom ska göra Sthlm idag. 
Provade att ringa en kompis som jag tänkte besöka på hemvägen men hon var inte hemma. Får försöka ta det en annan gång. 
Annars är det bara lugnt och skönt här. Tittade på fotbollsmatchen igår och i kväll gäller det. Tror att Holland kommer att ta hem det men det är nog banne mig hårfint. Har slagit vad och jag förväntar mig att vinna vadet :)

Jag ska åka till stranden en stund idag. Äta lite lunch bara, mest för barnens skull, annars tycker jag inte att det är lika mysigt på stranden längre. Det var förr som jag älskade att vara där men jag vet inte vad som tar emot nu faktiskt. Har inget emot att vara bikini klädd, inget emot mycket folk eller så, jag vet inte. Det bara tar emot. Tunisiens strand däremot, dit längtar jag! Det är bara ett par veckor kvar nu, sen bär det av. Då har vi lyckats få det allra bästa av Sveriges sommar och en liten smak av Tunisiens. Det kallar jag jackpot!

Nä, nu blir det lite lunch och sen stranden då, ha en skön dag i värmen! 

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-12 @ 00:45:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0