Lugn dag som slutade med massvis av skratt!

Jorå, dagen flöt på i lugnt tempo. Jag tog i lite här och i lite där.
På kvällen var det en kompis och granne som fyllde år, så vi var där och firade honom lite. Roligt med mycket skratt och rosévin. För att inte tala om all god mat! Eftersom Emma var med så kom vi hem vid elvatiden, men dom fortsatte att ha roligt, det hörde jag ;) Ett litet stinga av avundsjuka fick jag, men sen gick jag å la mig.

Idag då? Vet inte. Det är lördag, så mycket vet jag. Varm lördag dessutom. Återigen är det lovat regn och åska. Om den uteblir kanske jag åker till stranden med barnen, annars blir det inhandling av godis och annat livsnödvändigt. Kanske kan man äntligen få akvariumet städat? Vi får se.

Nu är det iaf kaffe ute i solen med min bok. Ses och hörs senare!

Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0