Morgonstun har guld i mun...

Underbara, härliga, ljuvliga och friska morgonstund!

Igår var en bra dag. Fick dock huvudvärk på kvällen och mådde lite småpyton. Var tvungen att gå och lägga mig före både William och Johan.
Såg i morse att William valt att använda vår gym som sovrum i natt igen :) Jag tycker inte att det är så himla varmt när man går och lägger sig nu, inte som för ett par dagar sen. Men William tycker att det är jätteskönt därnere.

Idag ska jag och William åka in till Södertälje och klippa honom (inför passfotografering i morgon), jag ska ta mig en närmre titt på Cleanén och köpa några böcker. Sen ska jag möta upp en kompis och äta lunch. Sen far vi hem. Kanske tar jag med mig William och Emma ner till stranden då, får se hur det blir med det.

Just nu sitter jag och dricker kaffe och Emma tittar på TV. Jag ska ställa fram lite frulle åt oss här så jag kan kickas igång. Solen skiner och jag vill UT!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0