Mycket på en och samma dag!

Phew! Det är varmt idag och jag ser att ni har annat att göra än att sitta framför datorn, rätt prioriterat tycker jag!

Dagen idag har varit händelserik. På förmiddagen var vi på en handledarutbildning. Stephanie ska börja övningsköra. Iiiihhhh!, Hur ska det gå? Nä, jag skoja bara, det kommer att gå skitbra, Stephanie övar sig för fullt på diverse motordrivna fordon i skolan.

Vi kom hem runt 13 tiden coh hann äta lunch, sen kom en nära vän till mig. Hon har besök av en tjej som är 16 år från Nebraska USA. Hon har varit barnflicka och passat den flickan när hon var liten. Det var spännande att få guida i Strängnäs, utan att kunna så mycket om Strängnäs själv, men det var ju inte det som var grejjen i allafall, hon vill se Sverige, punkt. Så vi pratade en del om kultur, natur och andra saker som är roliga att jämföra med.
Vi fick många skratt och det var roligt. Vi kommer att ses många gånger hoppas jag. Hon ska vara ett par veckor till i Sverige.

Sen gjorde vi kycklingsallad, var och cykla med Emma, hängde upp tvätt, vattna blommor hos grannen, plocka ur maskinen. Nu först sitter jag och dricker en cider och äter chips. Jag ska lägga Emma nu, vi ska upp tidigt i morgon igen, det blir Trosa och båtfärd hela dagen. William och Emma följer med mig, Stephanie ska till Åker och Jophan drar till Stokholm.

Så ser det ut..

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0