Nöjd!

Godkväll mitt herrskap!
Hur har dagen varit? Här har det varit blåsigt men varmt som attan. På eftermiddagen skulle vi ner och äta en glass vid hamnen. Johan satt och bläddrade genom tidningen och såg att dom hade konkursutförsäljning på Inne. Sånt gillar jag och jag har ju sett en del Odd Molly plagg där, så jag ville genast dit och titta.
Hittade denna:



Jätteanvändbar påjobbetkjol! Inte vad jag var ute efter men när jag såg den så insåg jag att om jag inte köper den så kommer jag att gräma mig att jag inte köpte den för en så billig peng. Hade kostat 1000 kronor och nu 300, vilket kap. Jag vet att jag kommer att använda den mycket. Fick med mig ett svart flätat skärp i skinn också, för typ 100 kronor istället för 350. Tidlöst och användbart.

Nu har jag städat lite hjälpligt här. Blir lätt att man prioriterar ner såna sysslor när det är fint och varmt ute. Men lite idag och lite en annan dag :) Jag har semester.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0