Nu räknar vi minutrar här...

Goddag,

Nu så. Börjar jag bli klar här.
Dagen började med att jag var tvungen att få tag i en bil och brassa upp till Liljeholmen, det var ett avtal som på signat och klart som kund ville ha idag. Så, det var bara att sätta sig och åka upp fram och tillbaka. Ganska mycket bilar ute fortfarande men det gick bra. När jag kom tillbaka jobbade jag ett slag, sen gick jag via denne tidigare nämda kund till matsalen och träffade sötaste Maria. Vi åt mat och gick och tog en glass i solen. Perfekt.

Nu har jag Debiterat, arkiverat mail, plockat undan lite, planerat inför jobbstarten v 30, mailat klart, rapporterat osv. Nu börjar jag bli klar för att överge platsen. Men Johan är tydligen inte klar med sitt jobb, så jag får snällt vänta.
Det är helt tyst här nu, en och annan är kvar och det hör man mest genom att en dörr slår igen då och då. Jag sparkade av mig skorna och tossade barfota ut till kaffemaskinen och hämtade kaffe. bara för att jag kan liksom. Man får passa på att bete sig när man är själv. Lägga upp bara fötter på skrivbordet och sitta och prata i telefon som självaste direktörn. Gå barfota runt i kontoren. Rota lite i kylen, spela ganska hög musik mm. Man får ju hålla igen lite, man vill ju inte skrämma upp dom stackare som faktiskt är kvar menar jag.

Ikväll när jag kommer hem ska jag sätta på mig hemmakläder, dvs, linne, shorts eller kort kjol och flipflop. Jag ska bara tvätta lite och njuta. En Martini med en massa is och lime ska jag dricka. Strosa omkring och vattna blommor och pilla lite här och där i rabatter. Dra igång vattenspridaren kanske, sätta på musik i köket och småstäda lite. Avkoppling på hög nivå för mig. Måste införskaffa en Baileys också, det är sommar för mig.
I morgon ska jag nog åka in till Etuna och titta på en parfym, Clean har kommit ut med en ny doft, outdoor shower fresh som jag vill ta mig en allvarligare titt eller lukt på. Vi får se om jag orkar :)

Ha nu en bra fortsättning på denna dag alla söta, det ska jag ha!



Kommentarer
Postat av: Maria

Ingen värst vidare fräsch doft, eller hur... Mig passade den inte iallafall, men kanske på dig :)

2010-07-13 @ 12:30:03
Postat av: Sussie

Jag tyckte den doftade gott men vi får se, jag ska prova den på. En regnig dag!

2010-07-13 @ 17:11:06

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0