Pannknack

Är så vansinnigt tung i huvudet. Satt och höll på med siffror på eftermiddagen så ögonen blödde tillslut (ok, det kanske bara kändes så). Tror vädret gör sitt till också.

Jag ska iaf ut och klippa gräset nu, för att få lite frisk luft, hoppas på att kvickna till lite. Sen är det triceps och bröst som ska få sig en liten omgång.
Om jag känner av den lätta träningen igår? Svar: Ja. Och det är så jäkla skönt och det är det här man är beroende av. Och den typen av beroende kan jag leva med, till och med acceptera och stötta. Men sen är det nog stopp på andra typer av beroenden :)

Stephanie och Malin gick ner och tittade på !"Livat i holken" (jag vet, det låter så där). Så det är bara William och Johan här.

Jag drar ut och gör lite nytta, ciao for now


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0