Roligt sätt att vakna på..

Vaknade av värsta åsksmällen i morse! Shit! Det har regnat konstant här sen i går eftermiddag. Det är väl behövligt kanske men tyvärr försent för en del björkar, som redan blivit gula och tappat bladen.

Idag ska Emma åka till farfar och vara där till på fredag. Vi ska ju jobba nästa vecka båda två och vi ville inte att Emma skulle gå på ett ihopslaget dagis det sista hon gör. Till hösten ska hon ju börja på fritids i skolans lokaler. Hej va det går, håll i hatten!
I allafall, det ska bli väldigt skönt för oss alla. Allra mest för Emma som längtat efter farfar när han var ute i Europa i tre hela veckor. Hon har tjatat sen vi kom hem igår att hon vill dit. Men vi vet att hon kommer att få av farfar så det räcker och blir över ändå så vi drar ut på det och kommer att köra dit henne i kväll först.


Annars, filmen igår. Var så där tyckte jag. Jag hade nog lite för höga förhoppningar skulle jag tro. Man ska nog inte ha läst boken och tro att den ska gå hand i hand med filmen... Men Johan som inte varken brukar gilla svenska filmer eller har läst boken tyckte att den var ehlt ok!

Sitter och tittar på tänkbara hotell i London i oktober nu. Standarden på deras hotell är ju inte riktigt vad vi är vana med, men att bo på Hilton över en helg känns ju lite att ta i kanske. Jag vill inte att det ska ingå frukost då jag inte äter så mycket av den varan. Så vi får titta ut ett annat ställe där vi kan gå och äta framåt förmiddagen.

Nu ska jag sätta igång!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0