Så ja...

Så var yttligare en dag till ända. Jag sov så där. Tack och lov hade jag mina öronproppar med mig. Skulle inte klara mig utan. Johan och William sov i tältet och jag och Emma delade på "dubbelsängen".
Det har varit växlande i vädret idag men efter lunch sprack det upp ordentligt. Så medan det var molningt var vi inne på äventyrsbadet. Det kan man ändå kalla äventyrsbad. Bra var det!

Nu är det två pojkar som bestämt sig för att det är en jättebra idé att köra med bensindrivna bilar precis där jag sitter. Framochtillbaka, framochtillbaka. Jag går in.

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att se att man inte är ensam som behöver öronproppar för att sova gott. Så skönt att kunna plugga in dem precis när man vill och stänga ute alla störande ljud. Känns som om man är i en egen liten värld när man har propparna på sig. Fler borde verkligen testa hur skönt det är. Dock får jag ibland lite ont i min öron av vanliga gula öronproppar. Har du något tips på sköna proppar att sova med?

2010-07-23 @ 08:45:59
Postat av: Maria

Det finns konformade mjuka öronproppar, troligtvis på apoteket - köp dom istället.

Dom vanliga gula är stora och sträva :/

2010-07-23 @ 09:11:00
Postat av: Sussie

Jag köpte ett par i silicon på en konsert. Dom kan man koka och fräscha upp flera gånger, håller i flera år sas det. Dom stänger ute ljudet bra.

Tack Maria för ditt tips!

2010-07-23 @ 16:41:01
URL: http://sussieohlssons.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för tipset om öronpropparna på apoteket. Jag köpte en packe med orangea öronproppar. Blev ur tyst och skönt som helst när jag pluggade in dem när jag gick och la mig. Kan verkligen rekommendera dem. Sitter riktigt bra i öronen när man har pluggat in dem djup och gör inte det minsta ont. Köpte också ett par musik och simproppar att har på konserter och krogen. Testade dem i duschen och fick inte alls nå vatten i öronen. Ska prova dem med nästa gång jag simmar.

2010-07-24 @ 15:55:50

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0