Snart så...

Två dagar kvar. Nu närmar det sig banne mig. Jag känner i hela kroppen att jag behöver semestern detta år. Jag kommer att jobba en del men jag är ändå ledig. Jag vill vara ledig. Alltså mer ledig än att vara ledig men ändå jobba.
Jag kommer att smita till mamma och Hasse och åka båt med dom flera gånger. Jag kommer att åka på SPA med min kompis. Jag kommer att dricka rosé och vara ute i solen, jag kommer att ta dagen som den kommer, jag kommer att utmana barnen i kubb, grilla massor, hälla i mig ice coffee... bl.a

Igår kom min söta syster till mitt kontor. Hon talade om att när mamma, som jobbar kväll kom hem härom kvällen och utanför huset stod en alldeles ny cykel till mamma. Hasse hade varit och köpt henne en sprillans ny cykel, skruvat ihop den och ställt den där hon passerar. Han hade till och med köpt en korg till cykeln. Är inte det det sötaste ni hört. Gubbstrutten slutar inte att förvånas.
När vi var ute och åkte båt i helgen så blev jag och barnen blöta som attan. Det störde sig Hasse på, så nästa år ska han köpa en större båt som man kan sitta inne i. Ha ha ha, vad söt han är...

Nu ska jag ha möte.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0