Som gubben i lådan stod hon bara där!

Hej mina trogna läsare.
Hoppas ni har det bra.

Min kropp är mos idag. Jag har känt mig fräsch idag men nu känner jag att jag är jättetrött. Ingen träning idag.

Det var en lättad stämning på jobbet idag. Som vanligt mycket frånvaro och så men dom som var på plats var lättade.
Jag firade med att åka ner med min chef och hennes chef (min gamla chef) på stan och åt på kina. Mätt som attan blev jag (igen) och jag kände mig så där nöjd efteråt. Det som var bra med att jag åkte dit var att jag träffade min sötaste kollega som fått barn precis. Så jag fick kramas med henne och jag blir så glad nr jag träffar henne. Hon är så....jag vet inte hur jag ska säga men.... ärlig kanske man kan säga. Inga krussiduller liksom. Men samtidigt känner jag att det tagit ett tag att komma henne inpå livet, och det känns lite speciellt att hon valt att vända sig till mig i vissa situationer. Hon är en fin vän.

I övrigt vill man ju knappt röra sig på Södertäljes gator i onödan. Det formligen dräller ju av äckliga våldtäktsmän, skräniga fyllon, sprettiga pundare och mördare. Tur att man flyttat därifrån. Liksom bara korta tillfällen man är där, förutom när jag jobbar dårå, men där innanför grindarna är man ju relativt skyddad :)

Nu så här efter maten, som bestod av färsk pasta med fläskfilé, färska champinjoner, paprika och creme fraiche, så ska jag gå ut och njuta av den sista solen med min bok. Snart läst ut den. Tur att jag fick presentkort på Bokia så jag kan gå och köpa en ny snart.

Ha det så bra sötaste!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0