Urk...

Nu har jag jobbat klart för idag. Väntar dock på Johan som blev sen och har fasnat i trafiken. Emma blev hämtad av en kompis från dagis, så för den sakens skull är det ngen brådska. 
William, Stephanie och Manne är och badar hörde jag. Vilket skönt liv dom lever, ungdomarna. Det är inte så att jag skulle vilja vara i deras ålder igen men jag skulle vilja ha ett par veckor av total frihet och ansvarsbefrielse.

Jag är sugen på glass och ska be Johan köra förbi statoil och handla :)
Åt sushi på lunchen idag. Var nere på stan och åt, gick och drack kaffe vid maren efter. Satt en stund och tittade på båtarna som väntade på slussningen. Hade så ont i magen så jag inte visste var jag skulle ta vägen. Kände mig febrig och vimmelkantig ett tag. Ska det vara så här en gång i månaden? Jag har inte lidit förr men nu har jag en annan spiral och jag blir så himla smärtpåverkad. Eller påverkad över huvudtaget. Känner mig sjuk.
Ja ja, känner mig bättre nu, behöver ju inte gå in på detaljer i såna ämnen. Men nu är jag hungrig. Då blir jag sugen på glass. 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0