Vi trotsar svenska sommaren och drar iväg iaf!

Godmorgon gott folk!
Hoppas att alla mår bra. Själv är jag trött och känner att jag skulle vilja ha mer av värmen som vi hade förra veckan. Det är så tråkigt med sverige. Att man hysteriskt måste passa på att göra allt det som man vill göra med värmen inblandad. Allt ska pressas in på ett par veckor, sen är det slut. För när det sen är som nu, vanlig svensk sommarvärme så är allt så beroende av vad det är för väder. Allt man ska göra. Och man springer in framför tv´n när väderet presenteras för att kunna planera morgondagen. Jag är en frusen person och jag gillar värmen! Hit med den igen!

Idag ska vi fixa lite smånödvändiga saker. Som att ladda batteriet till husvagnen, köpa två luftmadrasser och packa lite. Vi drar till Gustavsvik i morgon. Blir borta till på lördag. Ska blir skönt att dra iväg lite. Vi åker med svärfars husvagn och tar ett tält med oss. Jag är ingen tältmänniska men jag vet några barn som kan tänka sig att sova där så det kommer att bli gott om plats för alla :)
Stephanie ska umgås med Ellen så mycket hon kan idag, det är det sista. Ellen lämnar Sverige på torsdag. Tråkigt kan jag tycka men vi får verkligen hoppas att vi träffar henne igen. Så rar tjej. Igår var hon och Stephanie i Järna hos antroposoferna. Tror ni hon var skitimpad när hon kom hem? Ja!


Gustavsviks camping

Badet. Både innomhus och utomhus. Tempererat!

Relaxen


Det finns Fitnesscenter och fina restauranger. Jag kommer nog att trivas, och barnen kommer att vara upptagna på sitt håll. Perfekt! Men ska sanningen fram så ville jag till Böda egentligen men barnen ville annat, så det var bara att foga sig :)

Nu ska jag ringa ett jobbsamtal, sen sätter jag igång!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0