Vilken nöt jag är ibland.

Tog liiiite sovmorgon idag. Var inte tvungen att gå upp med Emma. Johan skulle jobba hemma.
Så, jag tog som sagt sovmorgon och tyckte att jag hade kontroll över situationen. Eftersom jag visste med mig att jag inte hade nåra möten på morgonen så tänkte jag att jag tar med mig frukosten till jobbet så kan jag ta det ännu lugnare. Packar iordning och åker till jobbet.... utan frukost. Moorrrr! Jag i ett nötskal. Jag ska inte tumma på det där med att äta hemma. Då glömmer jag det inte. FAN, vad jag kommer att bli hungrig innan jag får lunch i mig. Som tur var hade jag en hårdmacka och ett päron på kontoret, bättre än inget liksom.

Annars blir det en hel del sånt här när det är för varmt på eftermiddagen så det inte är gott att dricka vanligt...



Nu ska jag fortsätta fokusera. Ha det gott alla!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0