Avblåst!

Hej sötnosar!

Hoppas ni mår bra.
Jag har mjölksyra i armar och ben. Jag tog cykeln till svärfar och skulle vattna blommorna. Det är 2,4 mil fram och tillbaka. Det gick bra men jag hade motvind. Både dit och hem. Hur kan det komma sig? Jag menar, känner vinden av var jag inte vill ha den och vänder sig dit bara för att jäklas? Hahaha, skulle va en syn de också. Men allvarligt, det var längre än vad jag trodde men jag är en racer så det trampade på och det tog kanske 20 minuter åt ena hållet.
Men jag vill lova att jag kommer att ha ont i röven i morgon, fy fan vad jag kommer att ha ont!!

Nu ska jag titta på Aktuellt om dom säger något om den strejk som hotat oss ända till idag på kvällen, den skulle trätt i kraft i morgon bitti klockan 8,00. Phew! Det var i sista stund verkligen. Skönt att vi slipper det! Tror att vi ska fira det här på jobbet i morgon. Strejken är avblåst, jippi!!

Nu ska jag dricka en järn + c-vitamin och sen kasta mig i duschen. See ya!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0