Berg och dalar

En av två kursdagar till ända. Bra utbildning i ett ämne som för de allra flesta är viktigt och aktuellt. Det innebär en hel del diskussioner, jämförelser och analyserande. Bra. Den slutade kl 17, så det var bara att bränna hem till en färdig middag. Lyxigt värre.

Jag själv är ganska trött idag. Men det är inte hela världen. Jag fick däremot inte så mycket jobb gjort så jag sitter nu och försöker ta igen lite. Sitter med en kopp kaffe nu. Stephanie sitter mittemot och msnár. Vilken high tech familj alltså. Tror att Johan sitter uppe vid datorn dessutom :)

Stephanie har precis anmält oss till handledarutbilning för hennes körkort, så den tredje juli ska vi vara på trafikskolan. Det ska bli roligt att få börja övningsköra med henne. Det kommer att gå bra, då en del av hennes utbildning i skolan är på andra typer av maskiner, så körvana kommer hon att få både där och hemma.

Känner mig lite nere faktiskt. Undra varför... Jag tror att ja försöker att beta av det jag ska här så jag kan dra ner i gymet snart. Lite hög musik och tung fysisk aktivitet som jag brukar säga ;) Nä men skämt å sido. Jag har känt mig lite nere ett par dagar. Håller skenet uppe framför alla men jag har det i bakhuvudet hela tiden. Kan liksom inte sätta fingret på vad det är som tynger.
Det är säkert inget att hänga upp sig på. Det går över. Lite styrkestäning bara...

En järn + c-vitamin, lite jobb till sen så får gymet en påhälsning!

Ciao så länge

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0