Bra flyt idag..

God dag på er tappra människor!

Hoppas ni har en bra dag. Det har jag haft iallafall. Allt har snurrat på i en rasande fart men jag har varit med hela tiden, inte tappat fokus eller blivit omkörd av tiden liksom. Jag känner mig faktiskt ganska effektiv. Det är underligt vad ens humör gör med en egentligen. Ibland kan man tycka att man vill vara effektiv men allt som man tar sig för strular och inget går som man vill, och vissa dagar bara flyter allt perfekt, utan att man anstränger sig.
Jag hann äta frukost i morse, det kan ha bidragit :)

Idag har jag fått två söta kommentarer. Sånt uppskattas och jag önskar att man fick det lite oftare. Jag vet också att jag själv är usel på att ge folk både positiv feedback men även en fin kommentar om någons utseende. Jag ska nog börja göra det lite då och då, det gör så mycket.
Först var det min kontorsgranne som sa när vi passerade varann för femtielfte gången idag " fan va du e ärtig idag då"
Sen var det en kille som jobar i en av mina chefers grupp som sa när jag kom och gick emot honom "cyklar eller tränar du på något sätt Susanne? Du verkar så spänstig när du går. Vissa har lite taskig hållning men du går så snyggt"
!!!!!!!!! Va säger man? man blir ju helt ställd. Det är inte varje dag man får höra två så fina kommentarer på en och samma dag.

Nä, nu ska jag faktiskt ta och åka hem hörrni. Jag har en fullspäckad kalender i morgon... också. På med bältet, hej va det går!

Ha re gott ni alla!

Krampåer

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0