Det är så här det ska va!

Sitter ute i hamocken och myser. Har precis fixat lite med tvätt efter en PW med Stephanie och Emma (på cykel).
Solen skiner och svalorna goes bananas. Livet känns ganska enkelt.
Funderar lite om man ska ta och hitta på något idag, typ åka till vänner i Nykvarn eller om man ska ta en lite fixar dag hemma. Det finns för och nackdelar med båda dera. Vi får se hur det blir.
Vore gott med något grillat på tallriken idag känner jag, och ett stort glas med citron bubbelvatten, en massa sallad med fetaost och rustik baguett. Jag vet dock att familjen vill ha fläskpannkaka :/ Jag får prata vett med dom tror jag minsann.
Jag tror att jag gör som så att jag klipper av gräset lite, ställer fram en vattenspridare så Emma kan busa lite. Jag kan sola och småpyssla lite, åka till skroten med lite... Det är ju det här sommaren handlar om. Ta dagen som den kommer.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0