Det här med frukost..

Eftersom jag har lite svårt att hinna äta frulle när jag kommer till jobbet så tänkte jag lära mig att äta hemma istället. Alltså ganska tidigt på morgonen. Jag har svårt att äta på morgonen och det tar verkligen stopp när klockan knapp slagit sex. Jag klarar liksom inte av att äta den tiden på dygnet. 
Så, i morse så tänkte jag att jag kommer att hinna äta på jobbet eftersom jag inte ska iväg förän halv tio. Jag har suttit här sen åtta och försökt hitta frukost hungern men den infinner sig inte. Jag vet ju att jag kommer att bli sjukt hungrig innan lunch om jag inte äter nu. Men inget tilltalar mig. Jag åker och köper lite frukt och en ramlösa, det går alltid ner.



Det här måste ju ändå vara den perfekta frullen. Full av antioxidanter som jag verkar vara i behov av nu dessutom!  


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0