Dum pantertant...

Hej sötnosar!

I morse glömde jag mitt passerkort hemma. Det innebar en del problem för mig, som i sin tur innebar att jag inte hann äta frukost, som i sin tur innebar att jag var svimmfärdig kl tolv, och som i sin tur innebar att jag bara hann äta min frukost till lunch :/
Jag i ett nötskal kan man säga, men what to do?

Nu har jag hunnit med tre stadiga möten idag trots detta och det måste ju innebära att jag är en pantertant, eller....? Kanske inte när jag tänker efter.

Ska dansa ikväll tack och lov, så detta kommer att vara borta med vinden i samma stund som jag kliver in i lokalen. Jag vet det och det är nog det som gör att jag orkar.

Nu ska jag hämta mer kaffe och slutföra dagen, jag har två timmar på mig, jag kommer att hinna!

Ha re så länge, ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0