En dag i Etuna

Nu har jag nästan precis kommit hem från Etuna. Regnet formligen vräker ner med jättedropparna Hubert här.
Vi klarade oss bra jag och Stephanie. Vi hade en perfekt sommardag i centrum. Vi gick och fikade på en uteservering, jag introducerade henne i Chailatte träsket, och... ja hon är fast :)
Vi gick omkring och tittade i affärer, kände på kläder, luktade på nya parfymer, skrattade åt människor och så. Precis som det ska vara. Och det bästa av allt, jag köpte inget. Alltså jag kom hem tomhänt!!! Än är inte undrens tid förbi. Eller det var det näst bästa. Det allra bästa var att jag och Stephanie pratade och umgicks. Jag ska bli bättre på att tänka på det i framtiden. Det är egentligen så lite som behövs för att göra henne glad och nöjd. Och det är så viktigt att få prata lite bara hon och jag emellan.
Om ni får möjlighet att dofta på Clean Outdoor så gör det! Den är fulländad, bättre kan det nästan inte bli. Så har jag sagt om alla Clean som kommit ut och man kan väl sammanfatta det med att Clean är bra helt enkelt. 

Nu ska jag plocka lite, stryka lite och få lite ordning tror jag. Vädret tillåter sånt nu, så det är bara att passa på :)

Ha re gott hörrni! 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0