Feeling blue...

Vet inte vad det är som händer med mig. Känner hängig och nere. Varför? Jag vet inte. Jag är glad och mår bra i grunden men jag känner mig ändå nedstämd och lite ledsen.
Jag vill tro att det beror på att kroppen börjar ställa in sig på semester men jag tror inte det är så enkelt, däremot tror jag att det går över så jag får lita på den magkänslan.

Idag är det iallafall sol, och det är ju inte fy skam. Jag ställer in mig på en produktiv dag med pauser i solen.
Alla låg och sussade sött när ja gick i morse. Det kändes lite orättvist, men det är min tur i morgon. Det ska tydligen inte bli så fint väder i morgon men det gör inget, dessto mer blir det gjort inomhus :) Men jag behöver verkligen gå ett varv med trimmern i morgon, jag har liksom bara koncentrerat mig på att klippa gräsmattan, men det är en del att trimma av också. Så fint eller mindre fint väder, jag kommer att gå ut med den i morgon mellan baken.
Johan kommer att komma hem till lunch någonstans så jag tänker räkna med hjälp från honom också, det kommer att underlätta så klart.

Nä, nu ska jag jobba lite innan jag åker in till Snäckis!

Ciao 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0