Härliga mjölksyra!

Nu har jag varit och tränat precis. Körde triceps och bröst. Lite mage. Mjölksyra i armarna, skönt!
Kokar några ägg nu, hungrig som attan.

Blir hemma och jobbar i morgon. Emma är lite dålig. Hoppas Johan kan möta upp mig i södertälje, för jag har ett möte kl 13,00 som jag måste gå på. Annars får jag väl lämna Emma en liten stund på dagis, det rör sig inte mer än om nån timma i så fall. Det går nog att lösa.
Det är verkligen en del att göra, resultaten ska vara klara i morgon och då är det kommentarer som ska in. Får sätta mig och börja titta på det i morgonbitt, trots att det inte ska vara stängt förrän efter lunch. Jag börjar i allafall, så kanske jag kan fortsätta i morgonkväll. Blir nog hemma på fredag också.

Nu ska jag gå och äta lite och sen är det dusch!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0