Hej igen

Nu är jag inne igen. Jag tar mina break så här. Jag vill titta på något annat emellanåt. Jag får ny kraft av det så jag orkar fortsätta. Ska bara hämta kaffe, vänta........................................... Så var var vi? Jo, jag hämtar ny kraft. Jomen, jag är tvungen att bara lägga ner allt jag håller på med emellanåt. Bara stänga av. Nu tex har jag haft ett samtal med facklig representant och skulle skriva ett mail till honom om min frågeställning, så han kunde prata med sina kollegor. Jag kände mig helt blank i huvudet och var tvungen att gå in och titta på något annat ett par minuter.
Man blir så seg i skallen vissa dagar när allt bara går i ett. Idag fick jag inte lunch förrän klockan var över 13.00, det kändes så där minst sagt...

Nä, nu har jag mycket att försöka hinna innan jag ska hem. Bara å sätta igång!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0