Hej på er!

Hej söta,

Hoppas ni haft en skön dag.
Min började med ett inställt möte. Det jag skulle ha kl åtta på morgonen i Liljeholmen. Så jag tog lite på telefon och satt hemma och jobbade en stund på morgonen. Åkte 07.42 hemifrån och det var måndagsköer hela vägen upp. Kom försent till möte nr 2 men det var ingen fara.
Möte som drog ut på tiden och inte blev vi ens smartare av det, sen lunch och sen bar det av till Södertälje med en kille bakom mig, nyanställd som jag skulle guida på vårt kontrakt på AZ.
Fick en timme på eftermiddagen som jag fyllde med mailläsning, bställningar och annat smått å gott.

När jag kom hem var maten nästan klar (vilken kille man har va?). Jag satte mig i solen och bara njöt en stund. Sen var det mat och alla i hela familjen var representerade. Det är inte så vanligt då Stephanie oftast är borta på vardagarna. Trevligt trevligt.
Efter maten så drog jag fram gräsklipparen, jag har gett mig den på att jag ska få iordning på mattan. Det blev så fint så.

Nu går jag i tankarna att jag vill ut i spåret. Vill jag eller vill jag inte? Orkar jag eller kommer jag att dö? Vet inte ännu faktiskt. Känner mig skit trött men vet också att jag skúlle kvickna till och jag drar ut. Hmmm. Femman i lugnt tempo. Man känner sig så fräsch efteråt, när man står där i duschen. Då är man så nöjd och den känslan är värd ganska mycket.

I morgon och på onsdag är det Arbetsrätts utbildning. Ser jag fram emot, sån kunskap kan man aldrig få för mycket av.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0