Hej Sol!

Hej sötisar,

Hoppas att ni njutit denna vackra dag. Det har inte jag kunnat göra så vi suttit inne mest hela tiden. Men jag hoppas att det blir några fina dagar nu när det närmar sig helgen och allt.
I morgon ska vi ha en brainstorming dag hela dagen. Det finns en del att göra och förändra så det ska bli jätteroligt att se var det leder. Vi kommer inte att vara i Liljeholmen eftersom en av min kollega hade möte i södertälje på morgonen, så vi kommer att vara i Snäckviken. Förhoppningsvis kan vi ta en liten paus i solen då mellan passen.
Sen på fredag tänkte jag vara ledig faktiskt. Jag ska baka lite, städa hemma och dona lite i trädgården. Hmmmm, det låter inte som jag riktigt, men det är sant, jag får såna ryck ibland :)

Jag börjar få riktigt ont i benen och jag tar nog en vilodag idag. Möjligen kanske en promenad på kvällen, vi får se. Kan vara skönt att bara inte göra något också.

Stephanie har åkt till Nyköping och Malin. Där blir hon kvar till fredag. Härligt att hon har lite kontakter så hon har möjlighet att komma iväg lite. William är ganska nöjd med att inte göra så mycket ännu. Han längtar till han börjar skolan igen, kan ni tänka er? Coolt att börja 7:an säger han. Han har väl rätt antar jag. Vet att man hade så höga förväntningar på att få börja högstadiet. Det blir nog roligt för honom. Men jag känner att man får påminna honom om den gamla klyschan "är man stor måste man vara snäll". Äh, det kommer naturligt för honom, han är en väldigt snäll pojke. Dessutom ska han få börja på Taekwondo i höst, och en som vi känner ska starta Aikido också, så då får han ut lite energi. Det kommer att passa honom som handen i handsken.

Nu ska jag äta, see ya!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0