Jag skippar...

träningen idag. Jag har precis kommit hem från veterinären där jag har vaccinerat Kasper. Jag känner för att dricka en stor kopp te, järn + c-vitamin först så klart, och bara pysa i soffan. Så då gör jag det så klart.
I morgon ska jag köra lite triceps och bröst. Magen får sig en omgång också. Det är väl då själva sjutton om man inte ska känna sig bekväm med sig själv snart. Vad har hänt egentligen, är det så enkelt att det är åldern som tar ut sin rätt? Då får jag acceptera det så småningom i så fall, men jag vägrar tro att det ska komma en sån släng på bara en månad, så är man helt olik sig själv. Hmmm...

Min jeansskjorta kom idag. Den är jättefin men fanns ju bara i stl 34, så jag skulle föredragit en 36 men det får gå. Den är som sagt jättefin och mjuk i kvalitén. Bara 98 kronor, tänk, vilket jäkla kap! Vill ha den vita blusen med puffärm också men den var slut på affären jag var på. Kanske ska kolla nätet, det är värt om det är lite väntetid. Jag kan vänta när jag väntar på något gott. Jag spontanhandlar ju inte så ofta så när jag köper något så är det något jag verkligen tycker om. Om Johan läser så kommer han tänka " hon tycker om väldigt mycket och väldigt ofta", och det kanske jag gör, men jag använder det jag köper. Jag köper liksom inte och bara låter det hänga... (ok, det händer väl ibland det med men jag blir bättre och bättre).

Nu hoppas jag på att vi kan titta klart på filmen som vi började titta på när vi fick det tråkiga beskedet i söndags. It´s complicated, den verkar väldigt rolig, det lilla vi såg. Tror vi har en timma kvar ungefär. Det blir lagom innan jag vill sova.

Ha re gott, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0