Jobb, jobb och jobb...

Go kväll på er,

Vilken härlig dag vi har haft. Nu har jag mestadels suttit i ett konferensrum men jag har hunnit njuta ett par gånger. Jag är ju lite frusen av mig så jag frös faktiskt när vi satt ute på eftermiddagen. Hade en uppmärksam kollega som hämtade en fleece tröja åt mig. Det var jag som skrev på datorn och jag kände att fingrarna blev onödigt kalla också. Men tack för tröjan iaf, vantar hade jag blivit förvånad över om han hade kommit med :)

Känner mig som bekant lite nere. Tror att det beror på att jag har något i kroppen, jag är inte helt ok men det kommer att gå över.

När jag kom hem så hade Johan redan ätit fiskgratäng. Jag satte mig i solen en stund och kopplade av. Efter ett tag kom jag på att jag hade lite jobb som jag ville ha gjort så jag började med det. Tden gick och jag blev liksom inte hungrig. Det slutade med att Johan ställde in middagen i kylen och jag har först nu ätit lite fil och müsli och ägg. Jag kände inte för mat. Det här är yttligare ett tecken på att jag inte är riktigt kry, annars brukar jag äta, om inte så mycket så iaf...
Men bara för att få en översyn på vad jag fått i mig idag:

Frukost
1 apelsin
1 äpple
1 Ramlösa

Lunch
Cesarsallad
Tillhörande bröd
Vatten

Mellan lunch och middag
Nogger

Åtskilliga koppar kaffe


Middag
Fil
müsli
2 ägg

Kvällssnack
Thé

Hmmm, det kanske inte är så mycket man får i sig på en dag... Men va fan. Min kropp säger till om jag bör äta mer eller något annat och jag litar på mina egna signaler. När jag blir bättre så ska jag göra en ny uppställning så kommer det att se annolunda ut.


Idag var det begravning för den unga kille som Johan jobbade med. Jag vet en annan kille som var nära vän med honom och som hade hjälpt till att bära kistan, dessutom så kände min syster och hennes kille honom väl. Så sorgligt och svårt att förstå. Så onödigt. Så fin kille och så ung.

Nä, vet ni vad. Nu ska jag faktiskt göra sista rycket för kvällen så jag inte behöver göra så mycket i morgon på min semesterdag.

Ha en helt underbar kväll alla söta!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0