Mmmmm, vad underbart livet känns!

Hej sötisar,

Hur skönt är inte vädret idag då? Jo, jag ska tala om för er som inte vet... Det är hur skönt som helst.
Jag hade en bra dag på jobbet, utan några större bekymmer. Var uppe i Liljeholmen först och satt och fikade och tittade på LAS listor, åkte vidare till Årsta och lämnade det jag skulle där. Tog en promenad i Årsta centrum och fikade, satt en stund på torget framför fontänen och bara va en stund, sen styrde jag tillbaka mot Södertälje. Gick lite tidigare och kom hem och drog ihop en tonfisksallad med en massa ägg på en gång.
Alla åt och sen klippte jag gräset i strålande solsken. Så lite kläder som möjligt, sol, värme och utomhusgöra. Det är grejjer de!
Efter att ha jobbat lite i gräsmattan så satte jag mig och drack vatten och läste en stund. Kände hur ögonen blev tunga. Hörde Johan och Emma som cyklade längre upp på gatan, fåglarna som kvittrade och lite musik i bakgrunden, det var allt. Så avkopplande.

Sovmorgon i morgon. Det låter som värsta lyxlivet och jag låter det kännas så också när det är så här. För precis som med de tuffa perioderna så är denna "räkmacka" övergående. Det är synd att de tuffa perioderna är längre än glidarperioderna. Eller är det bara känslan kanske?

Stephanie är med kompisar, William och Emma sitter och tittar på TV, jag funderar på hur jag ska träna idag. Vet inte alls vad jag känner för. Gymmet, PW eller löpning? Det sistnämnda känns avlägset... Vet inte...Tror jag kör fegisvarianten idag, tar en PW. Om jag går och byter om nu så hinner jag innan Emma ska sova. Så får det bli.

Ha det gott söta!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0