Nu tar jag kväll...

Godkväll!

Här sitter jag och dricker te och ska titta på Aktuellt. Känner mig ganska skön i kroppen av dagens värme.
Fick en hel del gjort också. Johan tog med sig Emma och cyklade ner till Strandbadet. Jag pysslade lite hemma och solade lite. Läst en massa har jag gjort också. Just nu läser jag Vårlik av Mons Kallentoft. Har läst alla hans böcker och dom är så lättlästa.

Det är jobbvecka igen. Känns förvånandsvärt ok. Visst längtar jag efter semestern men jag vet att den är runt hörnet. Snart så!

Nu ska jag titta på England katastofen, Presidentval i Guinea, svensk politik, slutspurt innan valet och förhoppningsvis fint väder!

Här ser ni våran Kasper som tar det lugnt. Han störs av väldigt lite i livet, inte ens när Stephanie ville ligga och läsa i hamocken.


Ha det gott alla söta!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0