PW på kvällskvisten

Hej på er i eftermiddagsvärmen!

Nu sitter jag med en kopp kaffe efter middagen. Torsk fileér med smögensås, potatis och tomatsallad. Så gott så. Jag ska snart sätta mig i solen och läsa ett par sidor, sen tänkte jag att jag ska dra på mig kläderna och ta en skön PW.
Min energi är inte på topp just nu och har inte varit på typ två veckor. Jag har ingen lust att styrketräna eller springa. Vet inte varför. Men jag har aldrig varit den typen som tvingat mig till något så jag tar det piano med PW ett tag istället. Bättre än inget liksom.

Johan tog med sig Emma och cyklade (tror dom skulle cykla och köpa glass). Jag plockade undan efter middagen och nu ska jag sätta mig ute och läsa som sagt.

Behöver koppla bort jobbet ordentligt. Jag har ett ganska psykiskt pressande jobb stundtals och det tar på ens krafter. Men jag måste se det som att det inte är jag som säger eller gör vissa saker, utan det är min roll på mitt jobb. Men det är svårt ibland och vissa dagar tar jag gärna med mig "jobbhatten" hem och går och grubblar.

Men nu ska jag fördjupa mig i Malin Fors liv och problem i min bok istället hade jag tänkt. Sen är jag redo för en förhoppningsvis svettig PW.

See ya!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0