Så kan det gå..

Gomorron gomorron i ottan!

Nä, det är väl inte otta ännu, det håller jag med om. Men det känns nästan som det dock.

Jag gick ner till L och A igår. Tanken var att vi skulle gå på Beachparty i Ulvhäll. Men vi fick veta att det kostade en liten förmögenhet att gå in och när jag tänker tillbaka på samma evenemang för två år sen så var det inte värt dom pengarna. I alla fall, vi satt där och drack vin och pratade en massa, alltid lika trevligt. Vi tänkte att vi får väl känna efter vad vi vill göra när tiden kommer. Så, tiden rann iväg och plötsligt skulle vi åka. Vi åkte runt till hotellet och andra platser i centrum. Allt var stängt. Då åkte vi upp till Ulvhäll. Det var jättemycket yngre killar som gick utanför och råspacklade tjejer. Alla hade förbeställda biljetter och så, så det kändes... nä, vi struntar i´t.
Vi åkte hem och pratade vidare istället. Det var bättre tyckte jag.

Jag hade känt mig så jobbigt trött hela dagen och jag hade lite feber till och från hela kvällen så jag var inte på topp kan man säga. Det får bli en annan gång.

Johan har åkt till Mantorp nu. Jag och Stephanie ska åka in till Etuna och ta en fika sen. Nu ska jag först och främst sätta mig i solen och äta frulle och läsa ut min bok.

Hoppas verkligen att vädret håller i sig, allt blir så mycket enklare då :)

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0