Shoppingdag

God kväll på er!

Idag har vi varit inne i Tuna Park och shoppat lite. Tanken var att Stephanie skulle hitta en klänning, ett par skor, en tubtop och klippa sig. Nu blev det bara klippningen och ett linne för henne.
Emma och William fick nya crocs, William köpte dessutom ett par hörlurar till mp3 och Emma köpte en ny sparkcykel, Johan fick ett nytt spel och jag fick en top, örhängen och låga strumpor. Alla glada och nöjda!

Jag drog ut och sprang halvmilen innan middagen. Den bestod idag av grillade färsspett, tzatziki, grillade majskolvar och sallad. Supermums, jag var så himla hungrig när jag kom hem.

Stephanie åker till Nyköping i morgon och fortsätter sin jakt på klänning och sandaler och blir sen kvar där hos en kompis.
Jag tror jag åker in och köper en playsuit som jag såg och provade. Men det är jag i ett nötskal. Köper inte och ångrar mig sen :/ (jag vet, det går knappast någon nöd på mig)

Ska snart sätta mig i soffan ute och läsa min bok. Hälla upp ett glas vin kanske, och men bit god choklad?

Ha en underbar kväll alla fina! Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0