Skynda att njuta hörrni!

Ja, vad säger man? Vi var inne och lämnade av Stephanie i Etuna vid bussen i morse. Jag och Johan hade lite tid för oss själva så vi strosade omkring i Tuna Park en stund. Johan en tröja och jag en playsuit rikare. Åkte hem och grillade lite korv.
Nu har vi suttit i solen och läst och bara njutit en lång stund.
Wille drog till en kompis och Emma är hos grannen.

Johan väntar på tennismatchen, jag tar på mig solglajjerna och går ut i solen igen, med en stor skål glass och jordgubbar :) Jag nöjer mig med att lyssna på Johans rop innefrån och få resultatet den vägen.

Hoppas att ni har en fantastisk dag alla!! Passa på att njuta, man vet aldrig hur länge värmen stannar!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0