Sol idag med, fantastiskt!

Hej hopp på er!

Hoppas er dag börjat bra.
Jag sitter här med sovmorgon. Gubben försov sig nästan en timma, men det ända som hände var att han inte hann sitta med tidiningen och kaffe, det får han ta på vägen, kaffet alltså. Annars kom han nog i tid iallafall.
Jag sitter och äter frukost och har det ganska bra. Precis duschat och ska snart gå och göra mig i ordning. Emma är redan klar för start. Behöver inte åka ännu på en halvtimme, men man vet ju hur tiden rinner iväg.

Idag är det heldagsmöte igen. Dom är bra och kreativa men dom känns lite så där när det är så fint väder. Vi kan säkert sitta ute i vissa moment hoppas jag. En glass i solen har ju ingen dött av liksom ;)

Nä hörrni, jag ska sätta igång. Jag vet ju hur svårt det är att få tag i parkeringsplats också. Bäst att jag åker i tid.

Ha en underbar dag söta! 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0