Spola tillbaka och börja om från början, tack

Usch, dagen idag vill jag ha ogjord. På alla sätt. Det finns en del information som kom fram på ett möte, annars kan jag vara utan resten. Helt och hållet. Började dåligt, fortsatte dåligt, tjänsten visade sina sämsta sidor och slutade dåligt.
Ibland blir jag förvånad att jag har den tjänsten jag har. När det är tråkigheter som man måste ta itu med så undrar jag. Men så vet jag också att alla tjänster mer eller mindre har sina dåliga sidor, frågan är bara vilken vikt dessa dåliga sidor har och om man verkligen orkar bära dessa när dom kommer. Jag känner att de dåliga sidorna för min väger mycket. Kanske inte för mycket ännu men det är helt klart kännbart.
Läste på Aftonbladet att man ska passa på att njuta nu, för det är nu innan semestern som man mår som bäst. Jag håller inte med. Jag är trött och minsta motstånd gör mig skeptiskt till mina val.

Johan jobbar kväll idag också och jag känner att jag behöver komma ner i gymet, för att rensa hjärnan. Jag gör så. Jag byter om, sveper en järn + c-vitamin och drar ner och tokkör! Det är vad jag gör. Hög musik och hård fysisk aktivitet kan säkert rensa bort det mesta.


I morgon är en annan dag, klyschan själv liksom!

Ciao


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0